onsdag 14 december 2011

Fredric från UF!

Som jag tidigare nämnde så skickade jag mejl till Emma, som är UF-regionchef.
Tyvärr var hon på semester och hänvisade en automatiskt till Fredric, så jag skickade samma mejl till honom.
Han tog emot min konstruktiva feedback och tyckte att det var jättebra att jag sa till vad som är lite sämre och som de kan jobba på inför nästa år! Jag föreslog att du kunde göra en speciell flik för tjänsteföretag på hemsidan, eller så kunde vi vara kontaktpersoner ifall framtida tjänsteföretag behövde få svar på frågor. Så har skrev han exakt:

"Vi lägger till vår att-göra-lista att ta fram en flik med ”för tjänsteföretag” på vår webb, så att nästa års elever kan få en enklare start. Det är helt klart intressant för oss att lyfta er som exempel på hur man gör, vi tar gärna kontakt med dig när det närmar sig!"

Kul! Jag hoppas verkligen han hör av sig, då Karro, Magda och jag lär vara rena experterna på tjänsteföretag! Själv hade det underlättat så otroligt för oss om Lindmarks servering hade vart lite hjälpsammare och delat med sig av tips när vi kontaktade dem, men de ville tydligen inte hjälpa oss då de aldrig svara...

Han kollade även upp hur det är med sociala avgifter, och JA vi ska betala in dem, däremot INTE om personen i fråga inte tjänat mer än 18 199kr.

Så tack ännu en gång Fredric!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar