söndag 25 mars 2012

Eventhjältarna i framtiden?

Jag och Karolina har precis kommit fram till att vi vill och tänker starta Eventhjältarna till hösten igen.
Vi ska försöka behålla våra gamla kunder, vilket förhoppningsvis kommer göra att vi inte går så mycket på minus de första månaderna. Att göra reklam är enkelt och gratis, vi kommer dock satsa mer på att hitta fler ungdomar som passar för jobben, vi vet mer nu vad vi letar efter.

Dock kommer försäkringar, bankkonto och andra småsaker att kosta lite, men det är det värt! Att driva Eventhjältarna är det bästa jag har gjort i hela mitt liv, har aldrig upplevt ett större utvecklingsprocess än denna och har nästan aldrig haft det roligare heller! Detta är vad jag brinner för och jag vill banne mig fortsätta.

Att det kan gå helt åt helvete är möjligt, mycket möjligt till och med. Men jag skulle verkligen ångra mig ifall vi aldrig startat det, för då skulle jag aldrig fått veta om det blev en success eller bara nått man snabbt vill glömma. Vad som än händer kommer jag åtminstone gå några erfarenheter rikare, så ja, jag är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar