lördag 3 september 2011

Liten TO DO'S lista...

- Skriva en affärsidé
- Kolla upp regler angående servering av alkohol (ålder osv)
- Sammaställ en lista på vilka företag som skulle kunna tänka sig vara intresserade av vårt företag och även välja ut en del för en marknadsundersökning ang intresse.
- Gör en marknadsundersökning, gärna via mejl, kanske måste söka upp?

En tanke slog mig... vid studentskivor är det exakt denna typ av personal de behöver, right? Höra av sig till arrangörer av studentskivor?

Vill få allt detta gjort så fort som möjligt! Hoppas verkligen att det visar sig finnas ett intresse för det företag jag och karro vill starta, för jag vill börja sätta igång det NU! Karro och jag ska försöka ta mer tid för detta nästa vecka, sedan över helgen åker jag till St Petersburg, så förhoppningsvis har vi kommit en bit på vägen innan dess!

Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar